2014年6月19日星期四

Sonix - 千頌依運動+聲波震動完美示範

點樣塑身纖體先可以最快最有效?
「千頌依」運動+聲波震動完美示範


時下個個都話要練張家輝肌、方力申人魚線,最基本好多人都會推薦做sit-up或者crunch腹肌緊縮運動,透過收縮放鬆肌肉逐漸塑造線條,1組訓練30下,每次3組都咪話唔辛苦。

成功當然需苦幹,千頌依教我地做運動都要用腦,令整個過程事半功倍。
訓上Sonix聲波震動訓練儀上做crunch,骨骼肌會受聲波震動外力牽拉伸長,令同一肌肉作出收縮的反射動作。假設設定頻率為7-9Hz針對腹部肌肉訓練,你每做一下crunch,肌肉纖維每秒就會收縮放鬆多7-9次。同一組動作獲得EXTRA效果,你輕輕鬆鬆已經比其他人慳水慳力慳時間。



以往太空人在無重環境做唔到運動,經常有肌肉萎縮同骨質流失情況,聲波震動治療用作肌肉訓練係最早期既應用,現在推出家用版聲震儀器亦逐漸普及,好多明星自此將屋企打造成秘密訓練基地,素顏做運動都唔洗俾狗仔隊跟,短時間內練就好身材迷人曲線。

哩個秘密,我淨係話你知嫁咋…

想知更多聲波震動訓練既原理同效果,睇下以下條片啦:
https://www.youtube.com/watch?v=D4oERsp_izw&list=UUuz4N7D929rual-YCNniSeA

產品資料
http://www.medimart.com.hk/index.php?route=product%2Fproduct&path=0_110_162&product_id=550#.U6JdgigyWSo

沒有留言:

發佈留言